7 Temmuz 2013 Pazar

GECE KÖR AMA SÜPER ZEKİ BİR KEDİ... MÜKEMMEL BİR YUVA ARIYOR!

 
 
GECE KÖR AMA SÜPER ZEKİ BİR KEDİ... KAYBOLDU, BEŞ GÜN SONRA BULUNDU... ŞİMDİ MÜKEMMEL BİR YUVA ARIYOR!

 Gece tam Haziran 2012'den beri benimle olan 10 aylık bir dişi. 14 Yaşında son derece huysuz bir kedim, ve eve asla kabul etmediği 2 yaşı...
nda ikinci bir kedim var. Huysuz kızım ve melek oğlum, birbirlerini görmeden yaşıyorlar. Asla kabul ettiremiyoruz. Dolayısıyla Gece için evde barınma imkanı yok. Onu albümdeki fotoğraflardan görebileceğiniz gibi gözleri korkunç bir haldeyken aldım. Prof.Dr. Murat şaroğlu tarafından ameliyatları yapıldı. Tam beş operasyon geçirdi ve bir gözünü kurtaramadık. Diğeri ise hafif ışık algılayacak hale geldi. Bir çoğunuzun bildiği gibi Gece, kaldığı kapalı balkonun penceresini açmayı başararak düştü ve kayboldu. Çok uğraştım ama beşinci gün onu sağ salim bulmayı başardık. Şimdi ona mutlaka kedili ve balkonları ile pencereleri güvenli bir yuva arıyorum. Asla gören bir kediden farkı yok, sadece bu pencere ve balkon konusu önemli, o kadar. Çok sosyal ve arkadaş canlısı bir kedi. Top oynamayı ve ıslak mamayla tavuk yemeyi çoook seviyor.
 
Top oynarken Gece: http://www.youtube.com/watch?v=_urJ7O1v3VU

Ona bir ömür boyu sevgiyle bakacak özel insan sizseniz lütfen arayın: 05324863929 Kozyatağı/İSTANBUL

Not: Gece İstanbul içi sahiplendirilecektir. Gözüyle alakalı bir sorun olduğunda Murat Bey'e götürülmesi de öncelikli şartlarım arasındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder